Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Monday, 11 July 2011

time kasih my BFF~ Lup U laa ('',)




salam...semua ('',)...


comey betul kucing kt atas niee kan..cute giler...entah kenapa arini ain dikejutkan dengan satu msg inbox kat fb ain...kawan bff ain, kamaria Hana antar msg...die cakap lebih kurang cmni..die cakap die de buatkan header baru tuk ain...ain pun tekejut..sangt2..bile ain tengok2..sekali sangat22 cantik...siap ade kucing..lagi.. ('',)

itu yg ain suke tu..sbb de kucing & muke sye nampak agak cute di situ..hehe ('',) suke sgt2..seronok betul asenye..ain bkn ape ain tak bape nak pandai buat header tula ain punya header lama tu ala-ala kadar jee..('',)



tengokla tula header ain simple saje bukan ('',)
nak tukar baru tapi tak pandai buat tu yang pakai jelaa
('',)


niela sahabat bff, kamaria hana yang sudi buat kan header baru tuk ain..time kasih kama...i lup u laaa.. ('',) cantik sangat awak..ain sukeee ('',)


nie header baru ain yang direka oleh cik kamaria hana tadi..
cmne? cantik bukan?? korang adee??
punya suka terus gunaa..cmne tuu.. ('',)
anyway, thanks again kamaria... ('',)

hehehe daaa ('',)

2 comments:

  1. bagos ah ain suke.. nampak berseri2 kat situ.. hehe. (eh angkat bakol masok sendiri) kahkah.

    ReplyDelete
  2. hehehe..memang cantik pun....time kasih taw =))

    ReplyDelete

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~