Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Tuesday, 22 July 2014

Exam SPA





Lebih kurang pada 22 July 2014, Ain dapat 1 SMS daripada num.15888... 
Ain pun da pelik.. dari mana pulak nie, apa pulak nie... memang betul2 suprise habislaa..
memang tak jaga.. bila di amati, rupa-rupanya ain dapat SMS yang macam ni..::
:
:
:
:


Memang terkejut habisla..yang penting tersengih la kejap..sebab 1 tak pernah dapat kan.. sekali nila dalam hidup.. ain dapat sms Dari SPA.. yang bagitahu ain dijemput untuk menduduki peperiksaan bagi Jawatan PENOLONG PENGUASA KASTAM W27... ('',) ishk..ishk.. tak sangka..

bila dapat sms nie, memang ain menunggu jela email..dari SPA..yela nak la jugak tengok pengsahan kan... takutla tetibe die tipu ke tersalah hantar kee..haha...macam mana..tu... sehari selepas ain terima sms ni, ain pun dpatla email dari SPA... ('',)

Email tu yang lebih kurang macam di atas tu.. tula gambaran email yang ain dapat.. siap title besar 'PEPERIKSAAN PENOLONG PENGUASA KASTAM'.. heeee... 

Bila ain da dapat email nie, barula rasa betul-betul ain dapat menduduki exam nie.. 





ni baru exam belum dapat lagi. kalau dapat terpilih entah macam mana kan ;)