Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Monday, 11 July 2011

~Selamat Hari Lahir sayangku yg chumeyy~




salam semua...senyumla seceria si kenit tu ('',)
comey bukan die.. ('',) macam makcik die laa..kan.hehe

ok..arini (isnin 11/7/2011) genapla umo si kenit kesayangan semua di rumah berusia setahun...('',) sudah setahun usia diee..makcik ain doakan semoga muhammad Izz Hfiy Bin Fairul Nisha nie panjang umo,murah rezki..menjadi anak yang soleh pada ibu ayah ye.. ('',)

walaupun da masuk setahun,tapi masih tak pandai jalan lagi..hehe maklumla agak chubby dak niee..hehe skg nie die da pandai nak panggil,panggil orang...da kenal orang,da pandai pegang botol susu die mse minum susu, pandai makan biskut dan juga skg nie die jalan mengesot ngesot..nampak gaya die da mula nak berdiri..mungkin tak lama lagi pandaila tu jalan..hehe..oo ye skg nie die da de 4 batang gigi..hehe 2 bawah, dan 2 atas..comey bukan?? ape-ape pun makcik ain sayang sama kamu bangat taw.. ('',)

tetibe ain teringat masa tahun lepas 11.7.2010 sewaktu kak ipar ain menunggu masa untuk melahirkan izz...masa tu kak ija mengadu dengan ain sakitnyee ain..sian ain tengok akak masa tu tapi ape kan daya ain takleh buat apa...ain cuma dapat menenangkan hati die je.. ('',) maklumla berat izz fhiy masa lahir 3.59...semangat bukan??

okla..ape ape pun kat bawah nie ain kepilkan bersama gambar-gambar si jantung pisang kat umah niee untuk tatapan anda semua yekk...enjoyy ('',)

:
:


msa kecik-kecik da cutee gilerr~




pantang jumpa airrr...tak nak naekkk~ hehe

tido pun ade gaya kan..('',)











*selamat hari lahir izz fhiy ku sayang*
muahhhh ('',)




okla..jumpa di entry laen yek...daaa ('',)

No comments:

Post a Comment

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~