Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Tuesday, 12 July 2011

Pose..oo poseee.. (",)

Assalammualaikum w.b.t semua..('',)
(wah muslimah sekejap) hehe

untuk pertama kali dalam tahun nie, nak citer..hehe ain baru puasa semalam (isnin 11/7/2011).. kalau ikutkan niat memang dalame da nak ganti pose..hehe tapi sebabkan tak berani nak sahut cabaran..al maklumla keje kat Ara Damansara..perjalanan mengambil masa paling lmbt mau tak 1 jam jugak..kalau cepat pun 30min...

tula selalu bile niat nak pose mesti fikir, tak tergoda kee nanti...hehe (goda dengan nafsu makan dan dahaga lerr) hehe..jadi..bila semalam ain gagahkan jugak niatnya, yela nie da dalam bulan Sya'bankan..tak lama lagi da bulan Ramadhan..mau tak kelam kabut jadinya nnti...dulu awal2 tahun kemain berangan nak ganti pose time bulan Rejab, sekali bulan Rejab pun da say bye bye..ishk2 ain..ain...pe nak jadi tu..=)

jadi, diharapkan dalam minggu nie ain dapatla cekalkan hati untuk berpuasa ganti ketika yang laen sedang asyik tak pose..hehe...insya'ALLAH di mana ada kemahuan di situ ade HIGHWAY..hehehe ('',)



ape-ape pun cayok2 cik ain..semoga anda berjaya habiskan tanggungjawab yang tertunggak dengan-NYA...Insya'ALLAH i will do my best... ('',) semalam da berjaya sehari...lagi 6,7 hari to gooo.....cayok22... ('',)

okla..orang berpose tak leh cakap banyak2..kang batal..hehehe ('',) daaaa



cam biasala kan ketika bos tak masuk lagi,
sempat jugakla update blog niee..hehe
(ade-ade je kan si Ain niee) ('',)

No comments:

Post a Comment

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~