Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Thursday 4 August 2011

~Selamat UlangTahun ke-36~

Salam semua...selamat pagi ye...('',)

hari nie sudah kari ke-4 korang semua berpuasa betul tak?? tapi i baru je sehari arini hehehe nak wat cam ne kan..?=) semoga kite semua tabah menghadapi dugaan pada hari-4 nie yek =) Dalam keluarga ain bulan 8 adalah satu bulan yang penting..penting kenapa ek? penting sebab tanggal inila di mana ibu dan ayah ain bernikah, berkahwin hehe =)

maksudnya?? pada 3 Ogos 1975 adalah merupakan tarikh mummy & abah ain bernikah dan pada hari semalam (3 Ogos 2011) merupakan hari UlangTahun yang ke 36 Tahun mereka berdua menjadi suami isteri dan sekaligus menjadi ibu dan ayah ain...('',) lama bukan??

Sebagai anak, ain mendoakan semoga jodoh mereka sehingga ke hujungnya..semoga mereka tabah menghadapi hari-hari tua bersama....tabah melayan kerenah anak2 yang semuanya da tua2 tapi perangai mcam budak2 sekolah lagi....


~Ibu bapa Dunia Ain~
(Bersyukur dengan pinjaman Oleh-NYA)

ucapan untuk abah & mummy:

tiada apa yang dapat ain ucapkan melainkan ain mendoakan semoga hubungan mummy abah berkekalan hingga ke akhirnya...semoga mummy abah tabah menghadapi ujian oleh-NYA.. semoga mummy abah sihat selalu...kesihatan yang baek...semoga selalu senyum, selalu gelak.. walaupun kadang2 anak2 mummy abah suke menghimpit mummy abah dengan masalah tapi ain harap mummy abah tabah menghadapi ujian-NYA ye.. ('',)

Akhir kata, ain SAYANG mummy abah dulu, kini dan selamanya ('',)

2 comments:

  1. ain! kita sama la... org dah 4 hari puasa kita baru 1 hari. huhu... :D

    ReplyDelete
  2. one-niee: hehehe apa kan daya kan..kan..kan =)

    ReplyDelete

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~