Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Monday, 29 August 2011

~Selamat Hari Raya SEMUA ('',)~




hye semua ('',) mesti semua dalam mood raya kan? tapi pose penuh tak nie?? hehe (eleh ain cakap orang die pun sama jugak) hehe



cuma nak ucapkan 'SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI' kepada semua..terutama keluarga tersayang yang jauh & dekat di mana sahaja mereka berada, buat teman-teman, sahabat handai, rakan-rakan blogger dan juga orang-orang mengenali diri ini...




Ampun Maaf Zahir dan Batin ku hulurkan andai selama nie ada salah silap di mana-mana..yang menyinggung rasa, terasa di mana-mana, salah mata, tangan, telinga da sebagainya..halalkan apa-apa yang termakan, terminum, terambil, terguna, dan yang sebagainya....

ingatla pesanan KERAMAT di bawah ini:

:
:


*ingatla sayanginya nyawa anda, anda mampu mengubahnya*..
"BIAR LAMBAT, ASALKAN SELAMAT SAMPAI KE DESTINASI ANDA"



Kepada yang pulang ke kampung, selamat balik kampung ye kawan-kawan..ingatla jangan suke-suke sangat kerana di kala kite suka dan gembira ada insan yang sedang berduka.. kesedihan kehilangan insan-insan yang mereka sayang dan pada kite sentiasala bersyukur kerana masih memiliki insan yang kita sayang itu ('',)



pesan pada si pemandu, ingat anda bukan hanya bawa nyawa anda sahaja dalam kereta malah anda bawa nyawa orang laen bersama dengan anda..sama-sama ingat-mengingati tegur-menegur sekiranya si pemandu mengantuk jangan lupa berhenti rehat di mana-mana..

ikutila pesanan polis negara kita yang menasihati setiap pemandu untuk berehat setiap 2 jam selepas memulakan perjalanan bagi mengelakkan kemalangan jalanraya..dan berehat di R&R yang disediakan di setiap highway.. ('',) sama-samala kita mencegahnya kerana musim perayaan bukan tempat untuk kite berduka ia adalah untuk kite semua berkongsi kegembiraan setelah sebulan kite berpuasa..('',) jadi renung-renungkanla yee.. ('',)

Akhir kata, saya mengucapkan ''SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI'' kepada semua muslim yang menyambutnya dan saya juga mengucapkan selamat ulangtahun kelahiran buat negara yang ku cintai..semoga negara ini terus aman, makmur di bawah perdana menteri yang berdedikasi...semoga negara terus aman dan sejahtera buat selamanya ('',)



ermm..tahun nie ain raya kat KL dulu seperti biasa lakan...raya ke-2 atau pagi raya-1 baru pulang ke kampung ibu..tapi sehari tu jela..hehehehe bye..bye semua... ('',)


mood: raya
(tak saba nak bagi duwit raya)
sape nak angkat kaki? hehe
daaaaa ~

No comments:

Post a Comment

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~