Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Friday, 4 December 2009

~Hidup Niee~

http://emo.huhiho.com
Salam...dalame pulak tak tulis kat sini..erm..macam sibuk sgt je kan..? hehehhe... sebenarnye takde benda pun nak citer...tapi biasala..macam hari-hari biasa nie..org keje, ain lak duduk umah menganggur...teruk kan? ermm...

tapi..tapi bukan tak penah cari keje ek...ada..tu ada..tapi dela sebab-sebab yang takleh dielakkan tu yang tak keje..keje sehingga sekarang....erm....kat umah nie..ari2 mak tu macam2 perangai.. kadang-kadang ok, kadang2 tak...erm..entahla....

ermm...minggu nie ain duk umah je..sementara nak tunggu Lesen L siap..erm..kwan2 ain yg len kebanyakkannye semua da de lesen..ain je tggl..heheheh..xpela...yg penting da mula jgak kn... tak lama lagi ade la tu..hehehhe...

ermm...minggu depan ain da sibuk sikit..sebab ain da mula belajar kereta dan motor..erm..sebab Lesen L ain da siap..hehehehe...pastu ain de inteview keje..harap2 kali yang ketiga g interview nie dapatla keje tu....

best sgt kalau dapat...takla boring duk umah niee.....kla..sehingga berjumpa di entry yang seterusnye k...daaaaa... :)

~MASA PRGRAM DENGAN ANAK-ANAK YATIM
KAT KUALA SELANGOR...~

1 comment:

  1. gud luck tuk awk...semoga dapatla keje tu ek....

    bebaik belajar moto tu.. :)

    ReplyDelete

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~