Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Friday, 27 November 2009

~Nur Kasihku~

MySpace
salam....waa..mesti korang teruja kan malam nie..?
yela walaupun malam raya
tapi ada antara kite yang suka tgk
cerita NUR KASIH setiap ari Jumaat
jam 9.00 Malam mesti
tak kan lepaskan peluang terutama malam niekan..?


betul tak..? yela malam nie adala penentuan kan jalan cerita
akhirnya
macam mana..? ermm....mesti mcam2 yang korang
fikirkan..termasuk
sye pun peminat gak.. :) hehehe...

ase mcam da mcm de date setiap ari jumaat kul 9.00 dengan
tv3 hehehe...
yela cerita NUR KASIH nye pasal..hehehehe..
alhamdulillah untuk episod akhir
nie ain memang suke bislaa..
hehehehe..ase mcm puas ati...tak tahula
korangkan..?
nak tahu kenapa?


Ain seronok sebab si isteri dapat bersatu dengan si suami yang
die cinta sejak dari sekolah..walaupun diorg nie diuji dengan
pelbagai
dugaan sejak da mula ok hubungannya...

mase tgk nie ati ain mmg kuat kata yang Nur Amina takkan
khawinnye dengan Aidil..
akhirnya memang betul pun..
hehehe :) kalau ain jadi Nur Amina pun ain taknak..

waaa ade ati tu nak jadi Nur Amina...hehehehehe

yela sampai ke ati dala kawin dgn adik die, pastu nak kawin
dgn abg lak..
amboi2...hehehehe....yang jahat dapt balasannye
okla kan..sebagai pengajaran
kalau tak,mesti tak insafnye...hehehe

Yang Aidil dan Liya alhamdulillah hubungannya da ok...
seronok bila tgk
ending dieee sgtt2 happy...hehehehe...
tapi mse Nur Amina jumpa
suami die kat dlm train sebak
gak atiku ini.. :(


bile Nur Amina pulang semula ke kampung dengan membawa
Adam
dan Adam peluk ibu dan abangnya pun ain sebak...
nangis taw... :(
ase terharu sagt...dan syukur semuanya da
kembali baik......dan kalau dari 5 bintang ain bagi
5 bintang jugak
tuk cerita niii........


NUR KASIH
SETIAP ARI JUMAAT JAM 9.00 MALAM
...DI TV3 DALAM KENANGAN..

HERONYE "ADAM"
(Lakonannye sgt bagus)
spe setuju? hehehe


HEROIN NYE "NUR AMINA"
tapi dalam dunia nie ada ke
perempuan sebaik NUR AMINA?
korang rasa??

"AIDIL"
bagi ain die pun hero...sbb die sanggup berkorban
untuk adiknya...dan die adalah seorang lelaki
yang soleh...suke lakonan diee.. :)

SORANG LAGI HEROIN bagi ain la..iaitu
'SITI SARAH' tak nak letak gambar die la..

tapi tahniah tuk die sbb die berjaya
lakonkan watak jahatnya...
dan die telah buat ain benci padanya
dengan wataknya itu..hahahaha...

Akhir Kata:

semoga akan ada lagi cerita melayu yang menarik dan tertarik
seperti
cerita NUR KASIH ini lagi di lain masaaa
oklaaa.....daaaaaa :)

6 comments:

  1. kite pun skeee citer niee.... bestkn awk...anyway selamat berkenalan ek... :)

    ReplyDelete
  2. citer niee mmg sgt best333....:)

    ReplyDelete
  3. kite pun suke citer niee :)

    ReplyDelete
  4. CIK EPAL :

    HAAH...memang da bis...tp mmg best citernye kan.. :)

    ReplyDelete
  5. xpe...w'pun da abiss..citer nie xpnh mati dlm hidup syee.. :)

    ReplyDelete

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~