Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Friday, 27 November 2009

~Sambutan Hari Raya Korban~

MySpace
salam......SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA semua.....
mesti korang ada cara korang tersendiri sambutkan? kali nie ain nak
cerita ar
skitkan cara keluarga ain sambut Hari Raya Korban untuk
tahun nie.....


ermmm.....senang cakapla kan....ain TAK HAPPY pun sambut raya tahun
nie..
ciankan? entahla...ain ase tak seronok sebab selalunya kalau raya
along, angah
mesti de kat rumah....tapi tahun nie along da kawin die raya
umah bini die...
yang angah lak tak balik pun..maybe die keje kot...

kadang2 ase sunyi taw time raya tu...kat umh nie...kalau raya korban
tak macam raya aidilfitri..sgt meriah...kalau raya korban biasa2 je...
biasa je pas solat raya...duk umah je..tak g mana2 pun...
sampaila malam...mana ada pegi kubur ke, pegi umh sedara mara ke...
semua tu takde...dulu mase along ada diela suke bawak g umah
makcik2..tpi bila die takde time raya tu..lagila takde sesape nk bawa...

kiranya untuk raya korban tu, iaitu hari jumaat ain tak g memana pun...
sangat tak best pun raya korban tahun nie..tambah lagi lembu2 yang di
korbankan
pun dekat surau dan masjid berdekatan umah nie tak buat
arini, buat ari sabtu
jadi takde pe pun yang seronok tuk hari ini....cedh2 :(

pape pun sekali lagi "SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA"
kepada semua umat beragama ISLAM....





No comments:

Post a Comment

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~