Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Thursday, 26 November 2009

~Persiapan Raya Korban~


<a href=
salam...apa kaba semua?
arini si comey rambut merah nie die nak cerita..cerita pasal persiapan hari raya korban kat rumah ain untuk tahun nie...ermm...rasanya cam rumah-rumah orang lain gak kot....mesti mak korang sibuk masakkan? tapi korang tolong tak..?
ain saat itulah yang best tak pernah lepaskan peluang sama2 tolong potong2 apa yang patut..hehehehe....walaupun kadang2 mak ain tu bising, bebel2 tapi wat2 xtahu je... layankan jee...hehehehe...
macam2 gakla mak ain masak..lebih kurang sama macam masak lauk hari raya aidilfitri gak...mesti kene ada kuah kacang dgn nasi empit..hehe..sbb tula my fav tpi mak yg wat..sbb kuah kacang mak je tip top.. :) pastu de nasi empit, de ketupat gak....ada rendang daging dan ayam....dan yg paling best kuah lode.. tu pun sgt sedap...
arini duk sibuk kemas2 umah, kemas bilik ain..hehhee..maklumlah sokkn nk raya.. anyway maybe sok ain balik kampung kot...walaupun nenek dan atuk kat kampung da xde...asenye kami beraya di rumah sedara mara di kampung je kot.....
takpela sebelum terlupa "SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA" kepada semua....
yang mana balik kampung tu..hati2 di jalan raya, ingatlah orang yg tersayang :)

No comments:

Post a Comment

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~