Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Friday, 18 December 2009

~Pengalaman Baru~


SALAM :) HYE SEMUA....

hari ini ain nak kongsi pengalaman ain dengan korang... mengenai ain belajar moto aritu..hehehe..mcam2 cerita taw..tu yang nak tulis kat sini niee.hehehe...

macam orang lain gak belajar motor camtu gakla dengan ain...kene pakai topi keleder, baju keselamatan dan paling penting sekali kene pakai kasut maa.. :)

kat bawah nie pulak adalah litarnya...tempat ain belajar...tak kirala kereta or motor..

lagi satu kat sini jugaklah tempat orang belajar lori besar dan teksi..tapi untuk belajar teksi dan motor ada hari2 yang tertentu sahaja...


~Litar Tempat Ain Belajar~

kat bawah nie pulak adalah antara bahagian 2 yang ain kene skorr..

tuk Bahagian 2 bagi motor adalah kena lalu titi,kene lalu kon, buat brek kecemasan, laluan num.8 dan zik-zang..tapi ain panggil jalan liku..hehe suke2 je tukar..hehe

~Niela Laluan Num.8~

~DAN~

Niela yang paling susah bagi ain tak tahula orang len kan..

iaitu 'LALUAN TITI'... tapi bak kata cikgu motor ain,
~Laluan Jambatan kecik~ hehe

untuk entry nie ain cuma kongsi dengan korang lokasi tempat ain belajar...pasni bg entry yang seterusnye ain akan ceritakan pengalaman ain lak ek....

pape pun tuk kelas yang seterusnya ain nak belajar
naek titi pulak...yela yang lain da okkan.. hehehe...kalau ikut perancangan ain,

ain nak test JPJ 31 niee..hehehe...pape pun hope semuanya berjalan dengan lancar...aminn... kla..jumpa di entry seterusnye ek... :)

1 comment:

  1. waa...tak saba nak dgr cerita diieee..hehehe ceptla citerr.. heheheehehe...:)

    ReplyDelete

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~