Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Sunday, 4 September 2011

~Selamat kembali bertugas MokCik~




Diam tak diam hari ini adalah hari terakhir cuti raya ain..soo sadd =( sok, pagi kehidupan da seperti biasa semula..da takde lagi bole bangun lewat sikit dari selalu hehee =) da takde lagi mse nak bergolek-golek lagi dengan bantal di siang hari...takde masa lagi nak bersiar-siar, lepak-lepak, menonton tv lama-lama kat umah dan dalam bilik daaaa..ohhhh tidakkkk =(

Cuti selama hampir 2 minggu ain akan berakhir? adakah itu benar? oo betul-betul tidak rasa cuti tu da habisss hehee maklumla mewah berehat-rehatan je kat umah hehe..tapi kan bile dalame cuti, rasa tak saba pulak nak keje..hehehe wink..wink (ayat pancing diri sendiri) =)



Betul serius excited..hehe entah apa kene yang excited nye tu pun tak tahulaa..hehe ape-ape pun semoga ain gembira untuk bekerja semula ye..jangan sedih-sedih lagi..buang citer lama tu jauh-jauh..dan mulakan mood kerja sok dengan keterujaan je..lupakan je kisah-kisah yang menyakitkan itu ok!! =)


Okla..semoga ain gembira untuk kembali bekerja..jangan noty-noty...rajin-rajin kerja ok..banyak kerja da menanti tu..haaa menimbun da kott..hehe excited nak wat kan.. hehe okk..ooffice kite jumpe sokkk....TUNGGUU....tetibe malam nie rasa misss u pulak kt officeee...hahaha kelakar jeee...okla...jumpe di entry laen nanti...


mood:

menghitung hari nak pegi
open house umah tersayang
('',)


No comments:

Post a Comment

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~