Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Friday, 4 June 2010

~Bile budak kecik buat Jus~


salam semua...('',)

menghilang sekejap bukan sebab taknak menaip lagi tapi sebab sibuk memulakan cuti..hehehe... selamat bercuti kepada warga pendidik semua dan anak-anak yang bersekolah..hehe ;) well teacher ain ''Happy Holiday for U too''..hehe ('',)

sebelum kite citer pasal aktiviti semasa cuti untuk kali nie ain nak ceritakan masa ari khamis(semalam) apa aktiviti ain di sekolah..hehehe...aritu ain xdela byk klz..dalam 2 je asenya..yg selebihnya teacher laen yang masuk..hehe jadi saya agak relaks sikit tuk aritu..hehehe...

ain ambik masa selepas rehat kira masa ain tu terus smpai blik..ain tak ajar pun cuma tuk aritu kami guru2 semua sepakat nak ajar anak2 wat air Jus Tembikai dan Rojak Buah...ermm.. bagi anak2 Tahap 1 iaitu adik2 umo 4&5 tahun kami ajarkan buat air Jus Tembikai manakala bagi anak2 Tahap 2 iaitu 6 tahun kami ajarkan buat Rojak Buah...

erm..jadi tuk kelas ain, ain ajarkan buat Jus Tembikai...untuk tahap 1 bergabung 2 kelas sekali sama juga dengan kelas tahap 2 bergabung 2 kelas sekali....well,mse wat nie macam2 kerenah anak2 tu....tugas teacher ain hanya untuk mengambil gambar sahaja..hhehehe..adala tolong sikit2 mana yang patut... ;)

ermm...ada bape keping je gambar ain tu pun ada yang di ambil secara candid dan mengejut.. ishk2...well time wat nie mmg cukup best...Terima kasih pada ayahanda teacher ain kerana tolong membelikan buah tembikai yang besaw itu...

terima kasih abah..;)


Silalah kalau rajin tgk gmbr2 di bawah nie wat cuci mata ('',)






~nie masa anak-anak merasa minum jus tembikai~



~masa anak2 merasa makan rojak buah~



~niela hasil gabungan tenaga anak2~

~TAHAP 1: Jus Tembikai~
~TAHAP 2: Rojak Buah~

~Itulah antara aktiviti anak2 masa ari khamis yang lepas~

4 comments:

  1. aa..
    kite pon ta reti buat jus..
    pandai murid2 skang ni ye..

    ReplyDelete
  2. haah...dak2 skg nie mmg pndi2...
    asenye kalah kite pun de..sbg guru diorg..hehehe ;)

    ReplyDelete
  3. beshhnyee... hahaha...
    :) dah lme tak jge budak2..
    best lar ain, ari2 tgk bdk2.. ;)

    ReplyDelete
  4. haah bolehla...sonok gak.. :)

    nanti bulan 7 kat sekolah jaga bdk2, kat umah pun da kene jaga gak..

    haaiishh ;)

    ReplyDelete

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~