Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Saturday 24 October 2009

~LaTaR BeLakanG PeNuliS~


Nama Penuh: Nor'Ain Abd Rahman

Tempat Lahir: Hospital Besar Kuala Lumpur
Tarikh Lahir: 16 Februari 1989

Kelulusan: Lepasan Unisel (Pendidikan)

~saya suka kawan dengan sesiapa sahaja yang penting
dia ikhlas kawan dengan saya~

~dia bukan kawan dengan saya ada sebab yang tertentu~

~Pada saya hubungan persahabatan itu penting, jika dibandingan
dengan hubungan berkasih sayang~
~SEBABNYA 'FRIENDSHIP NEVER BREAK BUT LOVE?
~bila ada yang sudi, ia akan menyayanginya tapi bile
da tiada sayang buang tidak bermakna...~

~SEBAB ITULAH SAYA LEBIH UTAMAKAN PERSAHABATAN~

2 comments:

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~