Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Saturday, 31 October 2009

~Kerja...Kerja~

Girls Myspace Comments

salam...da bape ari ain tak tulis diari kat sini terasa rindu lak..hehe..erm..ok..ain nak cerita...2 ari yang lepas iaitu ari khamis kan...ain pegi interview kerja...saje je cuba2 nasib...kot dapat...kalau dapat alhamdulillah kalau tak dapat bukan rezeki ain la tu kan....mungkin ada kat tempat lain....
ermm....ari khamis tu entah mcm mana pagi2 tu abahla yang cakap...ain da pegi siap2...abah nak bawak ain g interview...hehe..ayah ain lak yang beria-ia carikan..kerja tuk ain..hehehe..camne tu..? pape pun terima kasih kat abah yang sudi membantu ain..hehe...jadi da abah carikan ain kene la wat yang terbaik kan..hehe...
mase ain nk g tu, ase berdeabr-debar pun ada...tp dlm perjalanan nak pegi tu ain xputus2 bc doa,selawat dan ayat kursi sebagai penguat semangat...erm...sebenarnya tempat tu ain da penah pegi dulu kononnye nak wat kajian dengan student kat situ...entah mcm mana biasala tempat tu swasta die kate xblh xnk terima..tak boleh terima la pe la...jadi mmg nmpk sgt ssh nk msk tmpt tu...
tu yg bile abh bgtahu kat sne cri pekerja ain pun mcm erm.....boleh ke dpt enth..mcm ssh je... tp tula pape pun ain try je...erm....so pagi tu kul 9.30 pagi ain smpai kat tempat tu..dan saya ditemuduga dengan pelbagai soalan...lebih kurang 30min berlalu barulah saya dibenarkan pulang....orang tu cume bgtahu kalau de pape kami akan kol kamu nnti...
jadi sampai arini saya tetap menunggu buah yang belum tentu akan gugur...hehe...
'AIN HARAP SEMOGA AIN DAPAT KERJA TU TAPI KALAU TAK DAPAT AIN ANGGAP IANYA BUKAN REZEKI AIN KAT SITU'.......

No comments:

Post a Comment

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~