Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Saturday, 24 October 2009

~HaRi Ini~


Hari ini, entahlah....tak tahu nak cakap camne...
sejak ain da abis belajar nie, tapi baru je seminggu....

mak kat umah nie asyik cari je salah ain....
kadang- kadang tension la..... :(

tak tahu nak buat apa...bile kite tolong, tak tolong pun
same je... :(

ain bukan tak nak keje, kejapla mak...ain kan baru abiss....hehe

ain tahu mak tak suke ain duk umh 24jam tanpa buat apa2...
tapi mak tak tahu, ain mengadap laptop nie bukan memain je...

ain cari maklumat, keje kosong, cari bahan, cari maklumat
tambahan untuk tempat sambung degree.....
tapi tu semua mak tak tahu....
arini, mak cakap 'pegilah duk asrama tu' lagi bagus.....
sampai ati mak cakap camtukan....
bunyinya tu mcm mak tak suke ain duk umh kan :(
padahal arini, ain bgn awal...tolong kemas umah, sidai baju,
angkat baju.. mak........apa lagi yang mak nak ain buat..
ain tak tahu makk... :(
kalau mak tak suke....mak bgtahu ain...... :(

4 comments:

  1. lorr... ain jgn sdeh2 ye.... kuat semangat tau... kite owez sokong ain whatever n whenever..

    chill kayh! ;)

    ReplyDelete
  2. tula...tapi kdg2 cdh maa...
    asyik suke cri salah ain je...
    ishk2....

    tu yg xtahu da nk wat pe...
    tp pape pun jgn isau ain ok je...
    hehehehe.... :)

    ReplyDelete
  3. sy slalu gak pkir cam ain..
    slalu pe yg sy buat slh di mate diaorag..kdg2 klu tolong pn die bising...xpe..
    mungkin fmly nk yg terbaik untuk kite...
    slalu brfikiran positif..
    insyallah..semua mslh akan selesai..

    ReplyDelete
  4. nurayunni:

    betul tu awk..mungkin mereka nk bg yg terbaik pd kite...kite je kot kdg2 yg slh fhm mengenainya.. tpi xpela....

    ain pun da lupakan...da jd xksh sbb da selalu kene cmtu..:)

    ReplyDelete

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~