Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Monday, 21 November 2011

Bile hati berkata~



Baru-baru nie, ain mengalami masalah kesedihan...masalah ke tu? bukan sedih sangat pe la kan....tapi sedih dengan orang sekeliling ainla..terutama dengan orang tersayang... kitorg sejak menjak nie, de je benda tak kene...de jela salahnya..de jela anginnya... haish... =( kadang-kadang sedih..pelik tak faham pasal pe jadi mcam tu...



baru-baru nie jugak ain bukanla mara atau sakit hati ke..tapi cuma sedihla..yela,ari ahad baru nie ain harap sangat pas ain kerja ain bolela g jumpa anak-anak buah ain yang comey2 tu..sekali ain tunggu sampai abis kerja diorg still kat sana..tak balik lagi umah ayah..cmne ain nak jumpe? sedih tak sedih? ain bukan ape, nnti diorg balik kg lama..ntah bile dapat jumpe lagi..lagipun ain nie kadang-kadang takde cuti...tak ke sedihhh!!

haishh...baru-baru nie jugak adik ain (si nana) tu dapat masuk UITM Kampus Puncak Perdana.. punyala mak abah happy yela ok finee ain pun turut tumpang happy die da sambung belajar balik..tapi yang ain sedihnye ain tinggal bertiga kat umh tu (abah,mummy,ain)..ain ase makin lama makin tinggal sikit ahli dalam rumah tu..yang sedih tu, bile nana takde mak da tak masak daaa..haishh sedihhh bukannn!!

tula agaknya peranan hatikan..dan perasaan..2 benda saling bersangkut paut..kang hati gembira, mood pun happy je memanjang kalau hati sedihh muka pun takde mooddd... haishh beginila agaknya puturan kehidupan kann.... oklaa..semga hari-hari selepas nie akan menceriakan balik kehidupan ain...kepada yang buat ain sedihh,,,,


TERIMA KASIHH~ daaa



No comments:

Post a Comment

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~