Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Thursday, 30 June 2011




salam...semua..erm...arini ain nak citer pasal kebengangan ain jap...

biasala kan zaman skg nie de mcm2 jenis kereta..tak kisahla kereta tu dari luar atau dalam negara nye....bile da byk kereta nie, banyakla ragam si pemandunya...ade yang berhemah? cehh mcm i kee? hehe ade yg hampehh, ade yg perasan bagus, ade yang nak tunjuk-tunjuk..bak kata 'MACAM-MACAM ADA' la..

yang ain nak cakap nie, biasala kan untuk pengetahuan semua ain memang ANTI dengan TEKSI MALAYSIA....SORRY TOO SAYY...memang waa cakap lu waaa tak rakk suka itu teksssiii... semua yang ain pernah terserempak belum penah nampak yang betul2 berhemah dan ikut peraturan jalan raya...kadang2 pelik..adakah diorg ambik lesen sekadar LULUS je.. entahla kann...memang tak suka...

okk.ok bebalik kepada cerita mcam da terkeluar cerita je...ain nak cerita sikit..mcam nie, satu hari tu pas abis keje..ari jumaat kalau tak silap....ain selalunya akan ikut highway..dan sememangnya kalau lambat kuar dari office kalau ari jumaat memang akan ters












No comments:

Post a Comment

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~