Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Wednesday, 23 March 2011

~Bila da keje sakan~ camnila jadi~


salam semua...('',)

ermm...asenye dalame ain tak tulis coretkan kat sini..ishk2..bz betul cik ain nie kan skg..hehe asenye bolehla nak dikatakan bz...yela..mcam2 benda nak kene buat skg...tpi apa yang penting ain bersyukur skg ain keje da happy sgt...tak macam dulu kadang-kadang ok, kadang-kadang tension dengan kerenah dan kerenah guru-guru kat sna...

so far skg nie mak cik ain merangkap boss ain cukup bek, cukup memahami..dan alhamdulillah kerja ain skg sgt-sgt senang dan alhamdulillah semuanya dipermudahkan... ('',) wahh betul2 happy ain skg yek..heheehe =) skg nie ain tak tension da, takde spe or dengan spe pun kalau nak mengata, mengumpat hahahaha...statement kau tak leh blah ain..hehe

byk beza dulu dengan skg...yela dulu kerja dengan perempuan2 yang berumur dan mcm2 kerenah dan kekampuangan laa dan agak alims...' ...skg nie ain jauh berubah sikit..dan ain ase skg niela ain jadi diri ain...dulu ain mcm hipokrit je skg ain da kembali jadi diri ain.. alhamdulillah...=)

tapi ada kebaikan juge keje dulu dan ada keburukan juge...tp alhamdulillah skg nie much much better... ('',) ok, yang paling best ain masuk keje paling lmbt kul 10..hehehe balik lambat kul 5ptg..cne? kalau makcik ain de keje die bagi ain balik awal...kalau kat tempat len ade?? =)

banyak cerita nak kongsi...aritu ain outstation g JOHOR..utm skudai..wahh sonok taw tengok u org len..hehehe =) apa2 pun akan di cerita dalam entry seterusnya k...



niela area tempat keje ain~ cantik?
ambik masa 30 minit dari keramat~
kalau jem dalam sejam..~ ('',)

daaa~

No comments:

Post a Comment

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~