Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Saturday, 4 December 2010

~Tak saba & terujaa~~ ;)


salam....('',)


nak bagitahu nie...(mcamla ade yg nak bacakan) dari 5-10 Dec nie kire sokla kan ain akan pergi bekerja sambil bercuti di Kuantan, Pahang Darul Makmur..ain keje dengan makcik ain..die nak guna orang tolong die...(wah anak sedara yang baek kan) hehe...

lagipun ain tak keje lagi bulan 12 nie ain cuma keje 6 hari je...tapi tarikh keje ain tu belum kene lagi..yela da pun keje 13-17 & 20 hb nie..so memang sah2 la lambat lagi..;) jadi dari duk umah melanguk je takde pe...masyuk bek keje dengan makcik..kurang2 makcik da janji dengan ain keje 5 ari makcik bagi RM 1200...haaa...tak ke masyuk tu,,,hehehe ;))

lagi satu makcik ain cakap kalau rajin lagi la die tambah...heheh ;) pape pun niat ain keje dengan makcik nie nak bagi abah RM 500..tu mesti wajib..hehe takpe2 sikit2 pun nanti hujung bulan nie masyuk lagi RM 700 lebih keje duit tadika lak...wahh betul2 masyuk bulan nie...;)

erm..mase ain kat Kuantan nanti, ain keje kire bahagian pendaftaran..mcam tula katanya tapi tak tahula kan macam mana sok baru tahu detail..pape pun ain harap ain dapat buat dengan baik...dan dapat gaji seperti yang di janji...yea...;)

kat sana nanti ain tinggal kat :



Hyatt Regency Kuantan Resort

Telok Chempedak
25050 Kuantan
,

Pahang Darul Makmur......

(sebenarnya ain nie jarang ke pahang tu yang teruja sikit dapat ke kuantan tu)

kat bawah nie sedikit gambaran mengenai tempat bermalam ain di sana ;))


~~~layannnn~~~~






cantik kan??
nanti ain da balik dari bercuti & bekerja ain upload gambar2 di sana pula..;))



~kla semoga ain dapat menjalankan tugas dengan baik~
~jumpa lagi di entry baru selepas ain pulang dari Kuantan k~
~daaaa~

No comments:

Post a Comment

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~