Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Friday, 3 December 2010

~Mimpi memangla permainan tido...tapii.....~


ehem..ehem...assalammualaikum....('',)


tak dinafikan semua orang ada mengalami mimpi...memangla semua orang kata mimpi tu permainan tido....tapi adakah mimpi itu akan menjadi kenyataan?? semua orang ada mengalami mimpi baik, mimpi indah, mimpi sedih...mimpi yang ngeri, mimpi yang kite tak sangka itu mimpi (haa apa ain melalut nie) tapi betulla...mimpi terjadi pada smua tak terkecuali ain...


camni...sebelum2 nie ain tak pernah lak mimpi yang mcam baru-baru nie nye mimpi..mimpi kali ni agak menakutkan jugak...benda nie berlaku malam semalam...kire nie malam tadila kan... ('',) ain tido macam biasala..macam orang lain jugak..baca doa tido...(haa kang ada yg cakap ain tak baca doa tu yg mimpi bukan2) ain da baca ok...;)


ain susah hati..dan tak percaya tu betul ke ain yg mimpi semalam..;( sedih taw...korang tahu pas ain terjaga dari mimpi tu ain bersyukur sangat sebab benda tu hanya mimpi..sekali lagi HANYA MIMPI...;( mimpi tu adala mimpi ngeri dalam hidup ain...


ain boleh mimpi yang BF yang ain sayang tu kemalangan....? ;(( KEMALANGAN korang tahu tak?? YA ALLAH, siap kawan die kol bgtahu...'ain ko jgn tekejut nak bgtahu nie'...ya ALLAH masa tu ain ase mcam nk pengsan...(dlm mimpi nie taw) kawan tu cakap yang Bf ko kemalangan....die...da tinggalkan kite semua..;'(((((


Ya Allah ain ase macam nk pengsan kot...ain nangis....teruk...macam takleh terima.. ;(( sedih giler...dan bile ain terjaga terus ain beriistifar...;(( dan menangisss....ain berdoa supaya di jauhkan benda2 tu...sebab ain tahu ain tak kuat untuk terima.... (punyala da sayang die kan) adoi ;((..


masa ain da terjaga dan tengah menangis tu...tup..tup...BF tersayang msg 'morning cayang'.. ya ALLAH tuhan je tahu ain gembira gile bile die msg....dan sempat cakap 'haa nasib baek mimpi'... ain harap minta dijauhkan benda mimpi tu...bak kate BF ain 'mimpi tu kan permainan syitan'.. dan ain harap biarla mimpi itu sekadar mimpi....


=( Pictures, Images and Photos

sememangnya pas kejadian tu, ain memang da takleh tido sampai la ke pagi...;(( punya la hati nie sedih...nangis tu...biss bantal ucuk...;((( ain harap ain dapat lupakan mimpi tu...dan tiada lagi mimpi macam tu pada ain ;((

Pada si dia yang tersayang ('',):

'janji dengan kite, plzz jaga diri k'....
'sayang awak selalu' ('',)...

No comments:

Post a Comment

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~