Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Monday, 30 April 2012

Kotornyaaa 'BERSIH'!!




kadang-kadang nak cakap orang tu tak bpe nak pandai Tuhan kite semua bagi akal untuk berfikir...nak kata mcam haiwan tak pulak..tapi tindakan tu da mcam nak sama macam haiwan-haiwan yang ada dalam dunia nie.....kot ye pun tak puas hati takde benda atau cara lain ke nak sampaikan msg....

yang nak buat perhimpunan kononnye niat suci murnila kan...tapi hasilnya nak ajar orang Malaysia tempat Malaysia yang selama nie tak mcam negara-negara jiran kite yang adakan demonstrasi, lawan poliss yang kononnye negara aman...skg aku tengok da mcam sama dengan negara kiri kanan kite semuaa....

pinjam ayat jap ''APE KEJADAHHH NYEE NI SEMUAA!'' ingat2 sikit beb kalau negara nie jatuh kat bangsa lain, MELAYU da takde tempat lerrr....esok2 anak2 cucu ciicit kite semua jadi kulii!! da TAK merasa jadi bosss....

ain tak fahamla...ape faedah yang diorg dpt buat mcam tu mse ari sabtu aritu..!! ce ckp cikit...kesian masyarakat kite nak g shoopping hujung mggu time bru dpt gaji pun susah..nak jalan2 bawak anak2 jalan town KL pun takut...orang asing dtg melawat Malaysia time nie tengok negara kite ari sabtu aritu BANGGA SANGAT KEE!!!

bodoh nak cakap bongok pun nthla mcam de pekataan yang lagi best dri tu je nak cakap...kesian pada orang bawahan yang disuruh buat itu..ini..yela...silap2 suh makan t***k pun nak....kesian kte org melayu buat perkara tak fikir otak...ikut kepala lutut...mcm tula...sebab tu orang bangsa asing siap tepuk tangan tepuk kaki semua....!!

terus terangla kan...anak2 muda kite yang banyak terpengaruh dgn benda2 tu..yela nak merasa mcam kt negara kiri kanan kite yang sikit2 lawan polis, sikit2 jahanamkan harta kerajaan...pukul poliss...la pe la... eyh nak cakap sikit..kalau takde diorg jaga keamanan negara ko xhidup aman damaila mcm skg tpi mse depan belum tentula sebab yang MENJAHANAMKAN NEGARA SENDIRI orang melayu kite yang TAK SEDAR DIK UNTUNG NIEE!!



selama nie aku tak pernah suke kuning! apatah lagi nak pakai baju kuning tolonglaa!! yg sertai tu sabtu tu, ade perempuan pakai purdah pun ade pakai tudung labuh pun ade...konon kalau pakai tu semua toKleh kene dengan bukan muhrim bistu yg korang bersesak2 menyemak2 di antara lelaki yang MENGGANAS MENGALAHKAN SINGA TERLEPAS tu bole pulak!!

ishk pompuan ke betina ek cmtu...kesian sungguh...ade bawak anak-anak kecik...anak-anak yang tak tahu ape..sampai kene tahan lokap dengan anak-anak tu...tak ke pasal-pasal sejarah hidup anak2 kecik tu da tercalar..kecik2 tak kenal dunia da kene mask lokap..bile da bsar esok igt balik msuk lokap sebab ape?? sebab tak tahu benda ikut ayahh!! mak@@ eee...bongok sungguh...lenkali bgtahula g mencuri, merompak best sikit pengalaman tu!! kan@@

kesian...kesian kesian.....TERIMA KASIH ADAKAN MAJLIS YANG MERIAH SEPERTI ITU...sok lusa, bile melayu da jatuh jangan salahkan orang yang mentadbir negara yang da aman sentosa arini...ini kerana di msa depan anda yang memilih PEMIMPIN KAN...nak si kuNing,si iTam,si puTih semua ade tinggal pilihhh je.....kalau dalam 10 orang 9 pilih xpakai otak pilih pakai rasuah 1 je pilih pakai otak tak guna gak dunia nie...JAHANAM LA GAMAKNYA NANTI...

klaaa...malas nak cakap ape...just 'SEDIH TENGOK APE YANG JADI DENGAN NEGARA YANG SGT2 CANTIK DULU DI MATA INI...SKG risau tentang mse dpn anak2 cucu sye akan dtg!!

~SEMOGA ALLAH S.W.T. MELINDUNGI KITE SEMUA YANG GUNAKAN AKAL UNTUK BERTINDAK....* JAUHILA MARA BAHAYA DUNIA YANG MaCAM NIE BUAT DIRI INI, KELUARGAKU, TEMAN-TEMAN RAPAT YANG GUNAKAN AKAL DAN OTAK....!!!

SEKIAN,*BYE*!


No comments:

Post a Comment

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~