Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Tuesday, 3 August 2010

Ulangtahun~


...salam semua ('',)....


well...arini alhamdulillah kehidupan ain berjalan seperti biasa...arini ain takdela byk kali berjumpa, berselisih dgn mummy...yela sebab arini awal pagi ain da gerak g keje...balik pun ain tak jumpa mak terus rehat masuk bilik....

ain buat mcm tu bukan sebab apa...sebab ain malas nak dengar mak bising2...ain penatla... letih....dala kat tempat keje mcm2 benda, mcm2 jadi dan mcm2 masalah...bile balik ain tension kalau dengar mak asyik nak bsing2....jadi ain wat keputusan balik keje terus masuk bilik je...

Da malam2 mcm nie selalunya mak rahat dan tido dalam bliknya..jadi takdela kami selisih..biarla dulu untuk sehari 2 nie ain malas la...;) asalkan ain ase tenang je arini ;) ooo iye arini adala hari yang penting dalam kehidupan dan family ain...nak tahu napa?

Arini adalah Hari
ULANGTAHUN PERKHAWINAN MY DEAR MUMMY & DADDY YG
Ke-35 tahun.... wahh..wah...35?? ain lak yang teruja....hehehe ain seronok lak arini...hehe ( mcm dienye Ulangtahun lak kan) hehehhe.....pape pun ucapan ain pada mereka...Semoga perkhawinan mereka hingga hujung akhir hayat.... ;)




Untuk MAK & ABAH:

~ terima kasih membesarkan ain
~terima kasih memberikan ain sepenuh kasih sayang
~terima kasih menjaga ain bagai menatang minyak yang penuh
~terima kasih menyekolahkan ain
~terima kasih mendidik dan memelihara ain
~terima kasih menjadikan ain anak yang baik
~terima kasih kerana memenuhi permintaan ain
~terima kasih kerana menyediakan keperluan ain
~terima kasih melayan kerenah ain selama nie
~terima kasih kerana menjaga ain sebaiknya


MAK ABAH tiada ucapan yang dapat ain gambarkan sebenarnya...hanya ucapan Terima kasih itu pun tidak memadai pada ain....apa2 pun jadi mak abah adalah ibu dan ayah ain......dan mak abah adalah yang terbaik yang diberikan pinjaman oleh ALLAH S.W.T untuk ain....

MAK ABAH hanya ALLAH S.W.T sahaja yang tahu betapa kasih dan sayangnya ain pada kalian......ain sangat...sangat sayang......;)



sampai di sini sahaja...
AIN sangat sayangkan mak abah....seperti anak-anak orang lain juga yang sayangkan ibu bapanya ;) semoga kite berjumpa lagi yek...;) DAAA.....



1 comment:

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~