Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Sunday, 1 August 2010

Dunia baru~


salam semua..sgt lama tak menulis di sini...


wah tgk topik tu mcm nk tergelak pun ada..mentang2 la lepasan UNISEL nk guna tajuk citer dalam tv dulu2 DUNIA BARU tu..heheheh....arini ain xde keje pun nak wat kt umah.. kemas2 bilik tu..pastu sje bukak blog yang d berhabuk nie..hehehe

last2 tgk cm boring je..blog den nie..heheh...tu yg belek2 mcm2 website duk tukar mcm2..hehehehe...nie baner terbaru...nth pape...xpela...nama pun budak baru belajar kan..heheheh...

mcm2 keje dan mcm2 masalah pun sempat lg meluangkan masa setengah hari tuk belek2 blog ini..heheheh kini blogku ini tak berhabuk lagi...puh..puh...buang habuk da.hehehe..

bile tgk lama2 cntik lak..hehehe blog nie...blog spe nth kan..hehehe ?? ;)

pape pun jumpe di entry laen ek....:)


mood: tgh pening pala pikir pasal kucing kat umah...haahhaha ;)



(well niela baner baru sye) sila2 komen heheh ;)

daaa... ;)

No comments:

Post a Comment

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~