Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Wednesday, 17 September 2014

*KASEH* ('',)



Betul kata si Chomey tu, Tak perlu kita mencari, sebab tu Ain tak pernah mencari...haip haip tahu korang nak cakap zaman sekolah kenapa ain cari?? haha....tu zaman cinte monyet beruklaa...bukan skrang... yang dulu tutup buku buat selamanya yang depan mata adalah mase akan datang ('',)

jadi, Ain percaya qada & qadar ALLAH S.W.T sebab akan ada seorang yang dengan sendirinya datang dalam hidup ain.....Ain tak mintak die sediakan mcam-macam untuk ain walaupun dalam zaman sekrang semua tu memang perlu..ia betul..tapi, bukanla itu jadi keutamaan Ain....sebaliknya ....

APA YANG AIN CARI??? (TAK YAH TAHULA RAHSIA) hihih





*perkara yang SENANG adalah untuk mencari seseorang untuk disayangi,
TAPI
Perkara yang SUSAH adalah untuk mencari seseorang yang SAYANG kita balik!!*

betul kan??

dalam dunia skrang nie, tak kira perempuan, laki sama jela...ada tu pandai jaga hati pasangan tapi pasangan memain tak serius, ada tu serius sangat pun tak boleh kene jugak tinggal...ada tu jaga itu ini bagai kene tinggal jugak...abis camne? 

kadang-kadang girl da baek da sangat2 ikutkan apa yang laki nak, tapi laki buat perangai jugak tapi tak dinafikan jugak ada laki baek gile perempuan pulak buat perangai..camne??

tapi ain percaya 1, 

*ORANG YANG BAEK, AKAN DIJODOHKAN DENGAN YANG BAEK JUGA,
ORANG YANG SEBALIKNYA AKAN DIJODOHKAN DENGAN SEBALIKNYA JUGA*

jadi, takperlu kita mencari yang baek dulu SEBALIKNYA kita yang jadi BAEK..

Insya'ALLAH akan ada yang muncul dengan sendirinya...('',)

macam sekarang hati Ain da berbunga-bunga...('',) hati die da jadi (dalam hati ada taman) kot (",)



 *BIAR JAUH DI MATA TPI DEKAT DI HATI*
('',)



SEMOGA JUMPA LAGI ('',)) 
tata .....


No comments:

Post a Comment

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~