Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Sunday, 11 November 2012

~Kiniku Kembali~







Punyala lama ain tak taip..YA ALLAH...dari sebelum puasa, da abis puasa, da raya AidilFitri sampai da bis raya Korban pun ain tak menaip lagi..ishk2... punyaa bzz?? bzz ler sangat..hihi

tapi takpela ada ke yang sudi baca?? biasala perangai ain, kejap timbul kejap tenggelam..kalau ikutkan memangla nak sangat menaip nie..nak cerita kat sini..tapi kekadang ada je benda menghalang....cmne nak buat kan?

skarang hidup ain da makin berubah..banyak berbeza da... yela dulu duduk dengan keluarga..sekarang mummy abah pun da jauh tinggal ain...hidup pun sendiri serba sendiri...apa-apa nak kene beli sendiri, hasil duit sendiri... kalau dulu nak je mintak abah mak..sekarang lain...

macam mana pun ain bersyukur sebab bila berpisah dengan mak abah, banyak yang ain belajar...hidup berdikari nie susah kalau yang tak biasa...tapi bile ain ingatkan semula...dari ain sekolah, duduk asrama, masuk PLKN, masuk U, semua tula yang banyak membantu...ain skrang..syukur sangat....

sekarang ain keja...tak tentu hujung minggu pun kadang-kadang ain kerja..tapi ain seronok, ain happy mcam nie..dari hujung minggu ain buang masa...tambah lagi ain da keje..keje & belajar separuh masa...belajar hujung minggu...seronok sebab bertambah kawan-kawan tapi sedih sebab ain belajar da nak abiss..=((
 



 Tu yang bz mengalahkan PM..hihi..banyak benda nak citer...banyak benda nak luahkan..tapi kadang-kadang mood da sampai nak taip, tapi time tula mengantukla, laptop buat halla..masa tula mcam-macam hal..hihi jadi hilang mood...spoil habis..tula tak jadi taip..hihihi...

Doakan ain semoga suksess dalam kehidupan yang penuh onar dan duri nie.. tambah lagi hidup single nie...semuaanya di tangan sendiri....kepada kawan-kawan jumpa di entry lain ye...('',)
 


*peace*

No comments:

Post a Comment

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~