Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Saturday, 1 January 2011

Kali Pertama~




salam semua...('',)

selamat tahun baru...harap hidup kite semua lebih baek....erm..untuk permulaan buku tahun baru ni,macam hari ni 1 Januari 2011 hari sabtu ain pagi-pagi lagi da kene kejut dengan mak.. ishk2...entahla...patutnya ada date arini..hehe tapi sebab mak tak jadi lak...hehe ;)

mak kejut ain seawal pagi dalam kul 8 kot...awal sgt ke? hehe mak ajak teman die balik kampung..bukan kampung sagt pun balik umah maksu kat seremban...ambik beras pulut..aritu mak ada kirim mase maksu nak pgi padang besar perlis...ishk2..

tak pasal2 den juga kene ikut...mak kata die tak bapa nak sihat, suh ain drive pegi..kalau mak sihat sikit mak lak drive balik...;) ain pun apalagi cian lak kat mak yela..kang kalau tak folo majuk lak..heheh...akhirnya ain pun bersetuju untuk folo...punyela nak bawak kete nye pasal..hehe..

jadi untuk pertama kali dalam sejarah hidup ain bawak kereta lalu highway menghala ke selatan heheheheh..wah syokkk...('',) korang de bawak?? heheh...cume menghala ke timur dan utara je belum lagi...takpe2 pelahan-lahan kayuh...hehhe

jadi kami bertolak dalam pukul 10.00 asenye..sampai dalam 11.30..hehe standard ar kalau 1 jam 30 min driver baru belajarkan..hehe kemut-kemut lagila..;) alhamdulillah selamat gak smpi kat umah makcik...masa balik kampung tu mak belanja makan..teman mak shooping kat pasaraya.. pastu pegi umah makcik ambik barang..pastu balik umah mak kat seremban tu..kami duduk2 kat situ smpi petang...best lak dalame tak balik sna..w'pun dulu tak bapa suke balik sne..('',)

well,kami lepak2 sampai kul 5..pastu kami bertolak balik..smpi kl dalam 6.30..hehe alhamdulillah..dan yang paling tak di sangka-sangka balik pun ain yang drive...nasib baek la masa kat umah seremban tu ain da tido kejap..jadila kan...yela kang ngantuk drive tak ke satu hal..alhamdulillah ain bawak slow slow je..dan akhirnya selamat sampai...('',)

seronok betulla arini sebab dapat drive kat highway menghala ke selatan....nak tanamkan azam barula nak bawak kereta menghala ke timur pulak...takpun utara ke..heheheh

gud luck ain....('',)

balik_kg Pictures, Images and Photos

~daaaaa~
ps/:sbb ain yang drive jadi takdela ambik gambar ek..sowi...;)


No comments:

Post a Comment

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~