Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Saturday, 10 July 2010

Cameron yang best~

salam semua..('',)~

aritu ain da janji nak citer sal ain g Cameron Kan? ermm..walaupun memang dalame pun pergi Cameron tu ain nak citer gak kat sini...;) well, ain pergi rombongan cik kiah ke Cameron Highland pada 3 July 2010 hingga 5 july 2010....lama dakan? erm..tak kisah pe korang nak cakap..ain nk citer jugak...;)

ain pegi sana naek bas..yang di sediakan oleh pihak pengurusan...ain pegi nie under Tadika tempat ain keje...ini rombongan untuk semua guru-guru tadika semua cawangan...kire tadika ain nie ada 7 cawangan jadi semua guru terlibat la kirenya....;)

kami bergerak seawal 6.30 pagi da kene kumpul kat main tadika iaitu tempat tadika yang ain keje di Jalan Enggang Selatan...ada guru yang duk jauh mereka tido semalam di tadika tapi ain dan kawan-kawan yang bujang kebanyakannya tak tido situ..mcam ain ngan yana kami tido kat umah masing-masing yang lain bujang-bujang tido kat umah transit di Taman Keramat permai..

Kat dalam bas pegi dan balik ain duduk dengan sahabat ain iaitu yana la spe lagikan...kami sama nama tempat keje cuma cawangan lain-lain...mcam ain di Jalan Enggang yana pula di Taman keramat Permai...memang kebanyakan guru-guru kata kalau pihak pengurusan tahu yang ada kawan-kawan masuk keje diorg takkan letak kat satu cawangan...jadi da sah-sahla ain dan yana pisah....hahahaha

semasa dalam perjalanan biasala di kelilingi dengan pemandangan yang indah- indah jela kan...;)
:
:
:

'SELAMAT DATANG AIN KE CAMERON HIGHLAND'

~mse datang2 je da terasa sejuk kat atas tuu..hahahaha~
~ingat da tak sejuk da rupenye masih sejuk lagi maaa~
:
:
~kami tingal/bermalam di Hotel Remix...~
~cantik hotel tu luar je nampak tak cantik tapi kat dalam...~
pe mewahhhhh~

~dalam 1 bilik ade 3 katil queen, pastu 1 bilik air~
~memang besarla..~
setiap 1 cawangan dapat 1 bilik~

(lagi sekali ain dengan yana tak bersama) hahaha so sadd...;(
:
:
~bilik ain, menghadap KFC dan town..hehehe ;)

:
:
:

untuk mula2 sekali lawatan kami ke Ladang Teh...
kat situ kak midah la secara tak rasmi jadi pemandu pelancong kami ;)
kak midah banyakla citer tempat nie..tempat tu..kire serba tahula...;)

bak kata kak midah: akak da dtg sini 5 kali..hahahaha
patutla mahir semcam je ;)


~pas da jalan kat ladang teh kami berjalan ke taman lebah~
tapi ain tak turun pun sampai bawah sebab tak minat kan ;)
:
:


~kami teruskan dengan berjalan di taman bunga, taman kaktus,
MARDI....taman rama-rama dan banyak gakla tempat lagi...time malam pergi pasar malam kat town...yang best nya ain dapat makan strawberi celup coklat...pehhhhhhh sedappppp....
:
:



~macam-macamla kami membelah. kami beli buah strawberi tu banyakla gak.....
~sarung tangan, bantal cameron...keychain...ain tak banyak sgt membelah sebab ain beli yang penting2 je..tapi cik yana pehhh kalau boleh semua nak beli..heheheh opsss...;))
:
:

:
:




:
~diela sahabat,diela teman~
(sayang die selalu)
:
:

:
:


~KHAS UNTUK SAHABATKU, YANA:

~awak terima kasih sebab sudi kawan dengan kite~
~tahan dengan kerenah kite~
~tahan dengan perangai kite yang entah pape~
~teman kite mase susah,senang,gembira,sedih,mara~
~terima kasih kerana selalu ada di sebelah kite berkongsi semuanya~
~terima kasih kerana awak sangat..sangat baik hati...dengan kite~

(KITE SAYANGGG AWAK SELALU)
*FRIENDSHIP NEVER DIE*
:
:


KHAS UNTUK KAK MIDAH:

~walaupun kak midah ain baru je kenal mse ain kene jaga Transit..~
tapi akak anggap ain mcm adik..layan ain beri tunjuk ajar pada ain cukup baik~
~terima kasih sebab akak selalu support ain~
~bagi pendapat/sokongan moral/selalu ajar ain be positif~
~ain akan selalu ingat akak~
~akak best supporting,happy go lucky~
~nak jadi cam akak biarla owg kutuk cmne pun kat kite, kite tetap jadi diri kite~
~terima kasih jadi sahabat ain mse ain keje nie~

akhir kata:
kalau ain tak lama dengan Tadika, ain takkan lupakan akak..

dan ain harap kite takkan lost contact k....sayang kak midah selalu ('',)
:
:
:

~Untuk korang berdua:

~terima kasih menerima ain sebagai sahabat~
~terima kasih jadi kawan baik ain mse keje~
~korangla sahabat susah senang bersama mse keje~
~sma2 tension, sama2 bz.sama2 susah senang~

*pape pun ain sayang korang sangat*
:
:


apa yang ain seronok kat Cameron??
  1. ain dapat keluar 3 ari dengan kawan baik ain..setiap perkara kami bersama
  2. dapat jalan2 dengan menikmati udara yang segar + sejuk
  3. dapat berkongsi gelak ketawa bersama kawan baik
  4. borong strawberi & segala barang pasal strawberi (beg,bantal,aiskrim,coklat celup)
  5. belanja yana beli sarung tangan yang sama jenis,bentuk & corak
  6. makan aiskrim fresh takde campuran strawberi sahaja
  7. makan coklat celup strawberi yang takde kat mana-mana
  8. pegi ladang teh bergambar di tengah-tengah lautan pokok teh
  9. pegi lawatan masuk kat MARDI sonok sgt mcm2 ada (susah nak masuk sebelum ni)
  10. banyak ambik gambar dengan kawan dan sahabat ;)
harapan ain:
* semoga ain dapat datang lagi mse tu dengan buah hati pulak...*
yeayyyy ('',)

pape pun terima kasih kepada pihak pengurusan kerana memberi ain peluang untuk berjalan di Cameron Highland...lagipun last sebelum tu ain pegi mse balik dari pegi merisik + bertunang abg long ain di simpang pulai umah kak ija..dan ada sebelum tu ain dtg juge lawatan sekolah mase tu beru darjah 4..hahahaha ;))

pape pun Cameron Highland bessssttt!!
ermm belum gi Genting lagi kalau gi Genting tak tahula nak cakap kan..;))
daaaa~

No comments:

Post a Comment

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~