Selamat Datang...Selamat Membaca & Selamat Kembali Semula ye..saya sayangkan awak.awak.awak semuaa... ..=)

Sunday, 3 October 2010

owhh kucing kesayangankuuu~

salam...('',)

pada 3 september yang lepas kucing kesayangan ain yang diberi nama 'puteh' telah selamat melahirkan anak die seramai seekor....hehehe ;) anak die sangatla comey...tompok2 mcam puteh juga..bulu die sebji ar...;)

ain mula bela puteh masa tu bulan januari tahun 2010 dalam pertengahan bulan..mse tu mummy la yang sibuk3 panggil suh bela...katenya kawan die jumpe makcik saadiah latak kt belakang umh kite sebab hampir3 nak kene langgar...

bile ain tengok comey sangt terus terpikat untuk bela die..;) jadi ain pun bela la..samapi dalam bulan november....ain sayang puteh tu sangt2...sangat4...tak tahula nak cakap mcm mn..puteh sangat bek..kucing yang sangat bek...aritu mse die tengah sarat die luke pun ain da menangis air mata teruk la boleh dikatakan..inikan pula kalau berpisah...

tengokla kat bawah nie comeykan gambar die..yg kecik tu anak die..yg besaw sikit tu si puteh..;)

:
:
:

baru hampir nak genap 2,3 minggu usia anak puteh abah dan mak sibuk duk bising2 suh buang la pe la dengan kucing puteh dan anak die tu..;( ain pun apalagi sedih la..tak tahula nak cakap.. mse puteh masih sart mengadungkan si anak die lagi kawan ain kt tempat keje si SU duk sibuk booking da anak tu...selepas hampir nak sebulan sebelum abah buang ain pun bgtahu su kalau nak anak die ambikla mak die sekali kalau tak ain tak jadi kasi..heheh ;)

alhamdulillah die bersetuju untuk ambik kedua-duanya...ain relakan die ambik sebab ain tahu su pun suke dan sayang kucing..tak salahla pilihan ain untuk bagi die..sebab ain tahu die akan jaga puteh dan anak die mcm mn ain jaga kucing2 tu...;)

wpun ain berat hati untuk bagi,,yela kucing kesayangan ain..sanagat2 ain sayang nak bagi orang...sedih sagt2...genap usia anak kucing tu ank si puteh tu sebulan su pun kol bgtahu yg sok hari die akan datang ambik kucing tu...ain pun apalgi malam tu takleh tido dibuatnya... yela nak berpisah selamanya dengan puteh...tuhan je tahu pe perasaan ain..;(

sok hari dari pukul 6 pagi ain kuarkan puteh dengan anak die dalam rumah..untuk kali terakhir ain peluk, ain cium puteh..dan mcam2 pesanan ain bgtahu die..wpun ain berat hati tapi ain percaya tu untuk kebaikan die..daripada die kene buang..biarla die dengan anak die bersama.. skurang2nya diorg tak berpisah...;) dalam pukul 3 petang su pun datang jemput die..ambik puteh dan anak die...dan hari tula hari terakhir ain nampak kelibat kucing2 ain tu...;((



inila kucing2 kesayangan yang diberi orang tu..~
wpun ain berat hati untuk bagi tapi ain percaya itu untuk kebaikan die..
ain sangat sayangkan puteh & anaknya...

puteh maafkan ain..ain buat untuk kebaikan puteh juge..~ ;((

No comments:

Post a Comment

selamat datang blog kite~ silalah tinggalkan komen di sini~